deppar och slappar

Ja då var man sjuk på sin första lediga dag efter jag jobbat 5 veckor. Typsikt att bli sjuk just nu va. En fågel viska i mitt öra att jag har haft så mycket att göra hela tiden att jag inte hunnit ta det lugnt så igår när jag väll tog det lugnt blev jag sjuker. Så det blir att deppa och slappa idag för att bli frisk så fort som möjligt. Ska nämligen till min äldsta syster på onsdag och hälsa på henne i hennes nya lägenhet i göteborg. Ser framemot att få hälsa på henne för det var hur längesen som helst som jag träffade henne. Det blir mysdagar där med mina bästa systrar, kolla Eclipse, shoppa, fika och bara umgås. Men som sagt så måste jag bli frisk först. Ska kolla på ny laptop också och även en säng, för snart ramlar pengarna in på kontot. Jag vill spara men det finns så mycket som jag vill göra och ha, en ny laptop, säng, shoppa i göteborg och stockholm nästa vecka och så vill jag till skara sommarland med några goingar! Så alla mina pengar lär ju vara kvar i någon vecka eller två efter jag fått dom, fy! Bjuder på en go låt, ha en fortsatt underbar dag!

DASSIG




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0