åhh va otur man kan ha

Efter att vaknat och käkat frukost hos Hellberg efter en go lördagsnatt ringer man sin lilla mamma och vill be om skjuts hem, ja gissa vad hon säger då... självklart är hon påväg ner till Göteborg och jag får traska mig ifrån stan hem till mig tog längre tid än väntat. Tog mig 45 min att gå hem och när jag väll kommer hem efter att ha gått i stekheta solen så kommer jag (dumhuvudet) på att jag inte har några nycklar hem. Inga grannar är hemma, pengarna slut på mobilen jag står mitt ute i ödemarken och har ingen aning om vad jag ska göra! Som tur i oturen är min bästa vän Hellberg alltid så gullig och hjälper mig att få tag i min mamma som sen kommer på den smarta ideen att klättra in genom vårat minsta fönster, duschfönstret! Smidig som jag är så kom jag in till slut och nu är jag dödens och ska ta och käka sen sätt på en go film och SOVA! Pusss på er och ska nu efter helgen förbättra uppdateringen. SOMMARVÄDER HÄR så bjuder på en härlig bild som togs igår av min syster.

P.S tror jag börjar bli sjuker, snyft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0